Dovršena je sljedeća važna ključna točka na putu do FIA Formula 1 Svjetskog prvenstva: marka Audi odabrala je Sauber kao strateškog partnera za ovaj projekt i planira steći udio u Sauber koncernu. U okviru ovog partnerstva, tradicionalni švicarski trkaći tim natjecat će se kao tvornički tim marke Audi od 2026. godine nadalje, i to s pomoću pogonske jedinice koju je marka Audi razvila za vrhunac motosporta.
"Audi je najbolji partner Sauber koncerna", rekao je Finn Rausing, predsjednik uprave holding društva Sauber. "Jasno je da oba poduzeća dijele jednake vrijednosti i viziju. Radujemo se ostvarivanju zajedničkih ciljeva te izgradnji snažnog i uspješnog partnerstva."
Razvoj pogonske jedinice, koja se sastoji od elektromotora, baterije, upravljačkog sustava i motora na izgaranje, već je u punom zamahu na lokaciji posebno osnovanog društva Audi Formula Racing GmbH na lokaciji Neuburg an der Donau.
Više od 120 zaposlenika već sada radi na tom projektu. "Sauber je prvorazredni partner za pogonsku jedinicu marke Audi", rekao je Adam Baker, izvršni direktor poduzeća. "Radujemo se suradnji s iskusnim timom koji je pridonio oblikovanju brojnih era u povijesti Formule 1. Zajedničkim snagama želimo ispisivati sljedeće poglavlje, koje će započeti u 2026. godini."
Vremenski rok do prve utrke u kojoj će marka Audi sudjelovati tijekom sezone 2026. godine zbilja je ambiciozan: širenje lokacije u Neuburgu u pogledu zaposlenika, zgrada i tehničke infrastrukture većinom bi se trebalo provoditi tijekom 2023. godine. Prva ispitivanja pogonske jedinice razvijene za propise za 2026. godinu u testnom vozilu za Formulu 1 planirana su za 2025. godinu.
Formula 1 čini velik korak u smjeru održivosti donošenjem novih propisa koji će na snagu stupiti u 2026. godini. To je bio važan preduvjet da marka Audi uopće odluči ući u taj natjecateljski svijet. Pogonske jedinice bit će učinkovitije nego što su danas jer će se omjeri električne snage uvelike povećati. Električni pogonski sustav tada će imati gotovo jednaku snagu kao motor na izgaranje, odnosno 400 kW (544 KS). Iznimno učinkovite 1,6-litrene motore s turbopunjačem pokretat će održivo sintetičko gorivo koje je neutralno u pogledu emisija CO₂ (u skladu sa standardima EU-a). Također, Formula 1 zadala si je cilj da do 2030. godine postane serijom utrka koja je potpuno neutralna u pogledu emisija CO₂.