- Navedena oprema predstavlja dodatnu opremu uz nadoplatu.
- Ponuda tvrtke Audi Sport GmbH.
- Dijamantno polirani, sjajno glodani, polirani ili djelomično polirani kotači od lakog metala ne smiju se koristiti kod zimskih uvjeta na cesti. Površina naplatka nema dovoljnu zaštitu od korozije i može se trajno oštetiti uslijed kontakta sa soli za posipanje ceste i sl.
- Sastavni dio opcijske opreme Audi trgovine aplikacija i Audi smartphone sučelja uz nadoplatu. Za korištenje aplikacija potrebni su myAudi korisnički račun i podatkovna veza.
- Sastavni dio Audi connect usluge Navigacija & infotainment. Raspoloživost jezika ovisi o pojedinoj zemlji. O raspoloživosti u pojedinoj zemlji i raspoloživosti jezika možete se informirati kod svog Audi partnera.
- Sastavni dio Audi connect usluge Poziv u nuždi & servis.
- Potrebna je prethodna registracija i verifikacija kao glavni korisnik na stranici www.my.audi.com. Ova usluga upotrebljava osobne podatke.
- Uvažite sljedeće: sustavi rade samo unutar svojih granica i pružaju podršku tijekom vožnje. Vozač i dalje snosi odgovornost te mora paziti na promet.
- Uvažite sljedeće: vozač snosi potpunu odgovornost za kontrolu potrošnih dijelova koji su relevantni za održavanje i koji su definirani u Uputama za uporabu te za kontrolu stanja vozila. U tu svrhu treba uvažiti simbole upozorenja na zaslonima. Treba se svakako pridržavati propisanih servisnih intervala i intervala održavanja.
- Ovisno o raspoloživosti specifičnoj za pojedinu zemlju. Podatke o aktualnoj kompatibilnosti operativnog sustava iOS/Android pronaći ćete u opisu aplikacije myAudi App u odgovarajućoj trgovini aplikacija.
- Audi SQ5 Sportback: potrošnja goriva (kombinirana): 8,2–8,5 l/100 km; emisije CO₂ (kombinirana): 185–193 g/km; klasa CO₂: G.
- Napredni MHEV plus sustav baziran na 48-V strujnoj mreži podržava konvencionalne TFSI i TDI motore te kombinira manje emisije CO₂ s istodobno većim performansama. Pogonski generator (TSG) i dodatna 48-V litij-željezo-fosfatna baterija omogućuju vožnju na električni pogon, parkiranje i manevriranje na električni pogon te znatno veću snagu rekuperacije. To rezultira smanjenjem potrošnje i emisija CO₂. K tomu pogonski generator (TSG) raspolaže funkcijom pojačanja koja može kratkotrajno donijeti dodatnu električnu snagu od čak 18 kW uz motor na izgaranje. To omogućuje odlično ponašanje pri kretanju i iznimnu agilnost.
- Treninzi koje nudi Audi driving experience provode se u Audi vozilima koja imaju dozvolu za cestovni promet te se, osim tura, odvijaju na zatvorenim površinama ili dionicama s ograničenim pristupom korištenja. Audi vozila s dozvolom za cestovni promet nisu koncipirana ni prikladna za upotrebu kao trkaća vozila. Osim na turama, treninzi ne omogućuju slobodnu vožnju, već se provode pod vodstvom školovanih i iskusnih trenera te su prilagođeni individualnoj razini vozačkih sposobnosti svakog pojedinog polaznika. Tehnike vožnje koje se prakticiraju na treninzima smiju se primijeniti u cestovnom prometu samo ako ispunjavaju prometne propise.
- Svjetlosna traka pomaže vozaču u brojnim situacijama lako razumljivim svjetlosnim efektima – primjerice kod skretanja i kočenja.
- Vidljivost sadržaja koji se prikazuje na MMI suvozačevom zaslonu tijekom vožnje ograničava se na osobu koja sjedi na suvozačevom sjedalu čim to postane potrebno iz sigurnosnih razloga i radi sprečavanja odvraćanja pozornosti vozača.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Stoga nakon 1. rujna 2018. može doći do odgovarajućih izmjena u oporezivanju vozila. Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila možete saznati kod ovlaštenih Audi partnera.