Moj Audi connect

Kupili ste vozilo s paketom Audi connect Navigacija & infotainment i sada želite koristiti te praktične funkcije? Ovdje ćete pronaći detaljne informacije, a često postavljana pitanja objašnjavaju primjerice kako funkcioniraju registracija i verifikacija u sustavu myAudi, kako kreirati glavnog korisnika u vašem vozilu i kako koristiti myAudi aplikaciju na najbolji mogući način. Detaljne informacije i napomene o raspoloživosti usluga možete pronaći u pregledu usluga i modela.

myAudi

myAudi je vaš ključ za digitalno umreženi svijet Audija. Ovdje možete pristupiti važnim podacima o vozilu, upravljati svojim podacima putem portala ili aplikacije te pojedinačno konfigurirati i uređivati svoje usluge. Bilo da se radi o digitalnoj potvrdi o obavljenim servisima, osobnim detaljima o vozilu, izvješću o statusu vozila ili vijestima o Audiju: sve to i mnogo više na raspolaganju vam je pritiskom na gumb – praktično putem računala iz udobnosti vašeg doma ili u pokretu pomoću myAudi aplikacije. Kao korisniku usluga Audi connect nakon registracije u myAudi aplikaciji ili na myAudi portalu na raspolaganju su vam i sve osobne usluge poput zaključavanja i otključavanja vozila pomoću smartphonea. Također, možete namjestiti postavke za svoje usluge ili poslati svoja osobna navigacijska odredišta u svoj Audi.

 

myAudi aplikacija

myAudi aplikacija povezuje vaš Audi s vašom svakodnevicom te inovativnim funkcijama i uslugama unosi više komfora u vaš život. Pozovite informacije o svom vozilu u stvarnom vremenu u svakom trenutku i pratite razinu goriva u spremniku, doseg, termine servisa i još mnogo toga. Putovanja planirajte praktično u aplikaciji i pošaljite odredišta i rute izravno u svoje vozilo. Klimatizacijom i otključavanjem i zaključavanjem vrata vozila također možete upravljati na daljinu. Ovisno o modelu i opremi vašeg Audija raspoloživost usluga može se razlikovati.

 

Kako da se povežem sa svojim vozilom?

U mnogim se europskim zemljama usluge pružaju putem SIM kartice koja je trajno ugrađena u vozilo. Troškovi podatkovnih veza uključeni su u cijenu usluga. To ne uključuje podatkovnu vezu za Wi-Fi hotspot, korištenje usluga online streaming medija, online radio usluge te druge usluge koje se nude putem Audi aplikacije za smartphone uređaje. Podatkovna veza za te usluge također se uspostavlja putem SIM kartice trajno ugrađene u vozilu, ali zahtijeva tarifu za podatkovni paket. Informacije o tarifama i ugovaranju možete pronaći na adresi www.audi.com/myaudi. Za neke usluge, na primjer zaključavanje i otključavanje vozila pomoću usluge „Audi connect daljinsko upravljanje“, potrebno je registrirati se u sustavu myAudi i verificirati se kao glavni korisnik. Time je vaše vozilo zaštićeno od neovlaštenog pristupa. Informacije o postupku registracije možete pronaći na sljedećim stranicama ili kod svog ovlaštenog Audi prodajnog ili servisnog partnera. Ako želite koristiti određene funkcije sinkronizacije myAudi aplikacije kao što je slanje odredišta u vozilo, morate se prijaviti u vozilo svojim myAudi korisničkim računom.

 

Audi connect SIM kartica

Audi connect SIM kartica ugrađena je izravno u vozilo (embedded SIM) i dobivate je uz usluge Audi connect ovisno o modelu i pojedinoj zemlji. Ovisno o modelu SIM kartica omogućuje usluge connect preko LTE/UMTS modula s brzinama preuzimanja do 100 Mbit/s. Uključuje integriranu količinu podataka za korištenje većine usluga Audi connect. Osim toga, u većini europskih zemalja Audi connect SIM kartica po potrebi automatski pristupa pružatelju usluga dotične zemlje. To znači da su visoke cijene roaminga ovisne o zemlji i nezgodne potvrde roaminga stvar prošlosti. K tome možete kupiti količinu podataka za vlastiti Wi-Fi hotspot za sebe i za mobilne uređaje vaših suputnika. To također omogućuje online streaming medija (na primjer sa servisa Amazon Prime Music) te slušanje internetskih radio postaja putem usluge online radija.

Imajte na umu da se dodatna količina podataka mora ugovoriti putem Cubic Telecoma za sljedeće usluge: online radio, online streaming medija i druge usluge streaminga temeljene na aplikaciji.

 

Wi-Fi hotspot

Audi connect u kombinaciji s Audi bluetooth telefonom nudi online bežični pristup internetu putem Wi-Fi hotspota. Do osam mobilnih uređaja – od prijenosnog računala preko tableta do smartphonea – može istovremeno surfati internetom. To znači da svi putnici mogu koristiti internet, a vozač i dalje može istovremeno koristiti MMI. Komunikacija s internetom provodi se putem krovne antene. To omogućuje najvišu razinu stabilnosti veze i izvrsnu kvalitetu prijema. Kodiranje pomoću WPA2 standarda jamči potrebnu sigurnost prijenosa podataka. Ako vaše vozilo ima trajno ugrađenu SIM karticu (Audi connect SIM kartica), podatkovne pakete možete ugovoriti u online trgovini Audi partnera Cubic Telecom putem svog myAudi korisničkog računa ili putem MMI sustava u automobilu*. Ako odaberete paket za Europu, prijenos podataka automatski se nastavlja po fiksnoj cijeni kada prijeđete državnu granicu, odnosno kada promijenite mrežnog operatera.

* Ugovaranje putem MMI sustava u vozilu ovisi o modelu. Za informacije se obratite svojem ovlaštenom Audi prodajnom ili servisnom partneru.

 

Audi usluga prijave štete

Ako u vozilu raspolažete paketom Audi connect poziv u nuždi & servis, možete se osloniti na automatiziranu pomoć u slučaju manjeg sudara (zračni jastuci se ne aktiviraju; nijedan putnik nije ozlijeđen): Audi usluga prijave štete. Ako senzori vozila otkriju manji sudar, automatski će vam biti ponuđena pomoć. Zaslon MMI-ja prikazuje vam dvije mogućnosti: opsežnu podršku pri obradi odštetnog zahtjeva i aktiviranje poziva u nuždi. Naravno, Audi centar za korisničku podršku također možete nazvati izravno pomoću gumba u vozilu. U svakom slučaju, uvijek ćete na raspolaganju imati posebno školovanog zaposlenika Audi servisa koji će za vas koordinirati sve daljnje mjere. U međuvremenu je vaš Audi već poslao potrebne podatke o vozilu u Audi centar za korisničku podršku. Ako želite, odmah će stupiti u kontakt s Audi servisnom poslovnicom u vašoj blizini koja će vam odmah pružiti pomoć. Naravno, centru za korisničku podršku možete se također obratiti putem Audi servisne linije. Prednosti Audi usluge prijave štete:

  • brza i jednostavna pomoć u slučaju sudara izravno iz vozila
  • Izravni kontakt s Audi servisnom poslovnicom
  • Profesionalno rješavanje štete uz popravke i rezervne dijelove provjerene Audi kvalitete
  • Osiguravanje mobilnosti, na primjer dogovaranjem zamjenskog vozila.
 

myAudi dogovaranje termina

Imajte pregled nad potrebnim servisima: na portalu myAudi možete vidjeti iduće termine servisa i status svog vozila. Kod određenih modela također se mogu prikazati aktualna upozorenja vozila te predstojeće potrebe servisa i kontrole. Uz myAudi također možete tražiti i pohraniti željene Audi partnere. Na ovaj način podatke o kontaktu imate pri ruci. Ako je termin servisa dospio, vaša pohranjena Audi servisna poslovnica može proaktivno stupiti u kontakt s vama i predložiti vam termin. Naravno, myAudi omogućuje vam da sami praktično dogovorite termin online putem. Po želji se podaci o vozilu mogu prenijeti online putem u Audi servisnu poslovnicu. Na taj se način popravci mogu izvesti brže i isplativije. Koristite myAudi za upravljanje svojim uslugama:

  • pohranite željenu Audi servisnu poslovnicu
  • Brzo i praktično dogovorite termine servisa
  • Pošaljite potrebne podatke o vozilu online putem kako biste uštedjeli vrijeme.
 

Audi connect – videozapisi s pojašnjenjima

Audi videozapisi s pojašnjenjima pokazuju vam što biste trebali znati o pojedinim uslugama Audi connect, njihovim funkcijama, upravljanju putem myAudi aplikacije i ilustriraju kako vam one olakšavaju svakodnevnicu.