Audi mobilno jamstvo i pomoć

Uz Audi mobilno jamstvo u Hrvatskoj od 0 do 24 h dobit ćete brzu i pouzdanu pomoć u slučaju defekta i sudara unutar Hrvatske i u Europi. Pouzdajte se u Audi poziv u nuždi i Audi pomoć na cesti za maksimalnu sigurnost. Audi mobilno jamstvo vrijedi od isporuke novog vozila do prvog servisa i obnavlja se, ako se potrebni servisni i inspekcijski pregledi obavljaju u ovlaštenoj Audi servisnoj poslovnici u Hrvatskoj, cijeli vijek trajanja vozila.

Svi detalji i uvjeti Audi mobilnog jamstva nalaze se u našoj mapi Mobilno jamstvo.

Postupak u slučaju defekta

Ako trebate pomoć, od 0 do 24 h možete se pouzdati na Audi poziv u nuždi. Unutar Hrvatske uvijek zovite naš besplatni hotline za Audi hitne slučajeve.

Audi broj poziva u nuždi: 01 86 606

Iz inozemstva: +43 1 86 606

Pregled svih usluga Audi mobilnog jamstva u Hrvatskoj

Pomoć na cesti i sudar

U slučaju defekta pomoć stiže u najkraćem mogućem roku. Bilo da se radi o problemu s pokretanjem vozila, praznom spremniku za gorivo ili slično: Uspostavljanje pripravnosti za vožnju na licu mjesta je besplatno, ako troškovi ne premaše 216 EUR*.

Ako nije moguće pružiti pomoć na licu mjesta, osigurat ćemo vuču vašeg vozila do najbliže Audi servisne poslovnice.

Nakon nesreće također se brinemo za oporavak vozila i pokrivamo troškove, uključujući pomoć pri vuči, do sljedeće Audi servisne poslovnice do 912,–* EUR.

Isključuje radove pospremanja/čišćenja.

Vaša mobilnost je zajamčena ako se vaše vozilo mora vući nakon kvara ili nesreće i ne može se osposobiti za promet u roku od 3 sata. 3 sata počinju se računati od trenutka kada vozilo stigne u Audi servisnu poslovnicu. Za vrijeme trajanja popravka pokriveni su zamjensko vozilo ili noćenje u hotelu do 5 dana te neposredno nakon vikenda i državnih praznika. Također pokrivamo troškove taksija, vlaka i leta. Ukupno su pokriveni troškovi zamjenske mobilnosti do 513 EUR* u zemlji i inozemstvu. Tijekom posjeta servisnoj radionici nije moguće osigurati zamjensko vozilo za izvođenje radova popravka i održavanja. Ne postoji izričito pravo na zamjensko vozilo i odabir provodi Audi servisna poslovnica. Vozilo ima samo osiguranje od odgovornosti. Pri ugovaranju kasko osiguranja postoji franšiza. Troškove goriva snosite sami.

Za Audi A8 i R8 pokriveni su troškovi do 729 EUR* u okviru zamjenske mobilnosti u zemlji i inozemstvu.

U slučaju kvara unutar Hrvatske, mi ćemo pokriti troškove dovoza vozila nakon što je vozilo popravljeno u Audi servisnoj radionici do 600 EUR* ako je vozilo moralo biti odvučeno prije toga. Sudari su isključeni.

Osigurat ćemo vam hitno potrebne rezervne dijelove u slučaju defekta ili sudara i pokriti ćemo sve nastale troškove slanja, carine, zračnog prijevoza, paketne usluge ili ekspresne dostave.

Troškovi telefona i parkiranja koji nastanu kao posljedica kvara ili nesreće bit će pokriveni do 36 EUR*.

Ako vozilo mora biti odvučeno u inozemstvo nakon kvara ili prometne nesreće i nije vjerojatno da će biti osposobljeno u roku od 3 radna dana, mi ćemo se pobrinuti za prijevoz vozila na popravak natrag u Hrvatsku i pokriti ćemo troškove do 2800 EUR *. Ako troškovi prijevoza vozila natrag premašuju vrijednost vozila, umjesto troškova prijevoza vozila natrag u Hrvatsku pokrivamo troškove odlaganja vozila na otpad u inozemstvu.

Nakon prometne nezgode plaćamo naknadu za prijavu nesreće od 36 EUR*.

Ako se osigurano vozilo nakon prometne nezgode mora cariniti ili odložiti na otpad u inozemstvu, pripadajući troškovi (pristojbe) pokrivaju se do iznosa od 912 EUR*.

Krađa vozila

Ako vam je vozilo ukradeno, pokrit ćemo troškove vaše zamjenske mobilnosti (zamjensko vozilo ili noćenje u hotelu do 5 dana i odmah nakon vikenda i državnih praznika ili taksi, vlak i let) do najviše 513 EUR* u Hrvatskoj i inozemstvu.

Za Audi A8 i R8 pokrivamo troškove zamjenske mobilnosti u ukupnom iznosu do maksimalno 729 EUR* u zemlji i inozemstvu.

Ako se ukradeno vozilo pronađe u inozemstvu i zbog oštećenja vjerojatno neće biti osposobljeno u roku od 3 radna dana, mi ćemo se pobrinuti za prijevoz vozila natrag u Hrvatsku i pokriti ćemo troškove do iznosa od 2800 EUR*.

Nastanu li kao posljedica krađe vozila dodatni troškovi, kao što su: npr telefonski troškovi, mi ćemo ih pokriti do iznosa od 36 EUR*.

Bolest

Ako je boravak u bolnici u inozemstvu neophodan dulje od 2 tjedna, nadoknađuju se troškovi puta i smještaja bliskih osoba do 638 EUR* po štetnom slučaju.

Nadoknadit ćemo vam medicinski neophodan prijevoz natrag u Hrvatsku koji je odredio liječnik do iznosa od 4625 EUR* (minus 10 % franšize).

Ako djecu mlađu od 16 godina koja putuju s vama više ne možete čuvati vi ili osoba koja putuje s vama (npr. u slučaju bolesti ili smrti), mi ćemo se pobrinuti za preuzimanje djece i pokriti troškove do iznosa od 1872 EUR* (minus 10 % franšize).

Ako se vozilo iz inozemstva ne može vratiti u Hrvatsku zbog bolesti ili ozljede osobe koja vozi, organizirat ćemo zamjenskog vozača koji će vozilo iz inozemstva odvesti do mjesta stalnog prebivališta vlasnika vozila u Hrvatskoj. Preuzimamo troškove do iznosa od 912 EUR* (minus 10 % franšize).

Putno osiguranje

Možemo vam pomoći ako izgubite putovnicu, osobnu iskaznicu ili vozačku dozvolu dok ste u inozemstvu. Nadoknađujemo troškove nabave zamjenske do iznosa od 100 EUR po osobi i po slučaju štete*. Kao dokaz trebamo vaše službeno izvješće o krađi ili gubitku.

Ako u inozemstvu morate biti obaviješteni o smrti ili teškoj bolesti bliskog rođaka, Audi poziv u nuždi pobrinut će se za povratni poziv koliko god je to moguće. Troškovi za to bit će pokriveni do iznosa od 462 EUR*.

Za prethodnu rezervaciju ostvarujete popust od 20 % na domaće cijene najma i 10 % popust na međunarodne cijene (tel. 01/ 86 616-33).

 

Poziv u nuždi i online poziv za pomoć na cesti u slučaju sudara

U slučaju sudara vaš će Audi automatski uputiti poziv u nuždi ako prepozna da je došlo do sudara. Alternativno možete manualno pokrenuti poziv u nuždi pritiskom na tipku. Ako tijekom putovanja ne možete nastaviti vožnju zbog defekta, online poziv za pomoć na cesti brzo će vam i jednostavno pomoći preko servisne tipke.

Ovdje prikazane funkcije i karakteristike opreme mogu ovisno o modelu biti dio ponude dodatne opreme uz plaćanje. Informacije o cijenama i raspoloživosti potražite u svojoj Audi servisnoj poslovnici. Prikaz služi samo za opis funkcije i može se razlikovati od ovdje prikazanog vozila i verzije softvera ovisno o modelu odnosno liniji opreme.

Vodič za ispravno ponašanje u slučaju nezgode

Cestovni promet i broj vozila na hrvatskim cestama su u porastu. Čak ni najbolje osiguranje ne može spriječiti nezgode. Uz Audi vodič „Ispravno ponašanje u slučaju nezgode“ želimo vam pružiti najbolju moguću podršku u slučaju nezgode s vašim modelom A4, A6, A8 ili drugim. Uz našu pomoć pronaći ćete najvažnije informacije o pravilnom ponašanju na mjestu nezgode. Ispišite ovaj vodič za nezgode i držite ga u pretincu za rukavice.

Korak po korak vodič za slučaj nezgode

1. korak: Osigurajte mjesto nezgode, uključite uređaj za svjetlosno upozorenje, obucite sigurnosni prsluk (uvijek ga držite u vozilu!), zatim postavite sigurnosni trokut.

2. korak: Postavite sigurnosni trokut na autocestama na cca. 250 m, na otvorenim cestama na cca. 150 m, u gradskim sredinama na cca. 50 m, udaljenosti do ruba ceste cca. 1 m.

3.korak: Pružite prvu pomoć i nazovite hitnu pomoć.

Pružite prvu pomoć – pokrenite mjere za spašavanje života. Obavijestite spasioce i policiju i dalje zbrinjavajte unesrećene! Na autocestama ćete naći telefone za hitne slučajeve otprilike svaka 2 km. Strelice na stupićima usmjeravaju prema najbližem SOS telefonu. Podignite slušalicu i javit će se kontrolni centar za ceste.

Hitni poziv mora sadržavati 5 činjenica:

  • Što se dogodilo?
  • Gdje se dogodilo?
  • Kad se dogodilo?
  • Koliko je unesrećenih?
  • Tko zove?

Brojevi za poziva u nuždi:

  • Policija 192
  • Hitna medicinska služba 194
  • Vatrogasci 193
  • Europski poziv u nuždi 112

4.korak: Napravite izvješće o nesreći Obavezno predajte isprave vozila drugoj strani u nesreći kako bi ih mogla pregledati. Sa sudionicima sastavite zapisnik o nezgodi i obostrano ga potpišite (nije priznanje krivnje, već opis tijeka nezgode radi bržeg rješavanja štete).

5.korak: Osigurajte dokaze Snimite fotografije mjesta nesreće. Ako postoje svjedoci, zapišite njihova imena i adrese.

Sve ovdje navedene usluge odnose se na vozila isporučena preko hrvatske prodajne organizacije ili na vozila za koja je pregled jamstva mobilnosti obavljen u ovlaštenoj Audi servisnoj poslovnici u Hrvatskoj. Za vozila s jamstvom mobilnosti u inozemstvu mogu postojati odstupanja specifična za državu. Opseg usluga odgovara stanju u trenutku tiskanja i jamči se samo na javnim cestama i prometnim površinama na koje se primjenjuju prometni propisi.

Osobne usluge odnose se na vlasnika vozila kao i na srodnike koji putuju s njim i mogu se koristiti samo ako vlasnik vozila putuje vozilom (samo zamjena putnih isprava je neovisna o tome). Srodnici vlasnika vozila u smislu ovih uvjeta su bračni drug, partner i njihova djeca, pod uvjetom da su u trenutku nastanka štete bili prijavljeni u policiji u zajedničkom kućanstvu najmanje šest tjedana. Jamstvo Audi mobilnosti ne odnosi se na oštećenja vozila uzrokovana namjernim ponašanjem ili grubim nemarom (npr. namjerno oštećenje, provala u vozilo, sudjelovanje u natjecanjima motosporta, manevrima, operacijama u slučaju katastrofe, vandalizmom itd.). Nadalje, nisu pokrivene štete nastale uslijed ratnih djelovanja, građanskih nemira, potresa ili drugih slučajeva više sile.

Audi mobilno jamstvo također se ne odnosi na:

  • greške trećih strana
  • nepravilno izvedene servisne radove
  • nepoštivanje preporuka za popravak
  • izmjene na vozilu (hardver i softver npr. tuning)
  • ugradnja dijelova vozila koje nije odobrio Volkswagen AG
  • nepravilni radovi održavanja u Audi servisnoj poslovnici koju nije ovlastio Audi AG
  • kvarovi koji su poznati vlasniku vozila, ali nisu odmah naručeni na popravak u ovlaštenom Audi servisu
  • Potencijalne štete moraju se spriječiti ili smanjiti ako je moguće. Kako bi se osiguralo Audi mobilno jamstvo, šteta se mora prijaviti odmah nakon što se dogodi ili na hrvatski broj za hitne slučajeve ili izravno u hrvatsku Audi servisnu poslovnicu.

Naknada za neiskorištene usluge je isključena. Mogu se nadoknaditi samo troškovi koji su stvarno nastali i mogu se provjeriti. Nadoknada će biti izvršena samo ako se originalni računi predoče vašoj Audi servisnoj poslovnici unutar 6 tjedana od nastanka štete. Neće biti isplaćena naknada za troškove koji nadilaze opseg jamstva mobilnosti (npr. gubitak zarade). Ako postoje i mogu se ostvariti zahtjevi za odštetom od strane trećih osoba ili drugih osiguravajućih društava, Porsche Hrvatska ostaje izuzeta od odgovornosti. Zamjensko vozilo bit će osigurano po izboru Audi servisne poslovnice. Ne postoji izričito pravo na zamjensko vozilo ili ekvivalentno zamjensko vozilo. Vozilo načelno ima samo osiguranje od odgovornosti. Dodatne naknade kao što su: npr. naknade za jednosmjernu vožnju/isporuku i skladištenje, kao ni završeni dodatni paketi nisu pokriveni Audi jamstvom mobilnosti. Kupac je odgovoran za svu štetu nastalu na zamjenskom vozilu. Troškove goriva i troškove kasko osiguranja snosi kupac. Pravo na zamjensku mobilnost prestaje čim vozilo ponovno bude spremno za vožnju.

Vrijede hrvatski zakoni. Dogovoreno mjesto nadležnosti je grad Zagreb, osim ako obavezne zakonske odredbe ne predviđaju drugo mjesto nadležnosti. U inozemstvu su moguća duža vremena čekanja ili popravka. Ako tvrtka koja pruža pomoć ne prihvati obvezu plaćanja troškova, za početak sami platite račun. Zatim predajte račun vašem Audi zastupniku u Hrvatskoj. Sve cijene uključuju PDV.

 

Vodič za hitne službe

Postoji vodič za hitne službe dostupan za preuzimanje. Podržava hitne službe koje su prošle posebnu obuku u području tehničke pomoći nakon prometnih nesreća. Tehnički podaci i posebna oprema Audi vozila podložni su stalnim promjenama. Audi stoga izričito zadržava pravo izmjene sadržaja vodiča.

Uvažite sljedeće:

Informacije sadržane u vodiču nisu namijenjene krajnjim kupcima ili servisnim radionicama i trgovcima. Detaljne informacije o funkcijama vozila kao i važne sigurnosne upute o sigurnosti vozila i putnika krajnji kupci mogu pronaći u knjižicama svojih modela Audi A3, A4, e-tron i drugih modela. Servisne radionice i trgovci dobivaju informacije o popravcima iz izvora koje poznaju.

Često postavljana pitanja za Audi mobilno jamstvo

Uz Audi mobilno jamstvo imate dobar osjećaj da ćete uvijek dobiti brzu i pouzdanu pomoć. U slučaju kvarova i nesreća, bolesti, krađe vozila i još mnogo toga. – 0 do 24 u Hrvatskoj i Europi. Audi mobilno jamstvo vrijedi od isporuke novog vozila do prvog servisa. Vaše mobilno jamstvo bit će obnovljeno sa svakim pregledom u ovlaštenom Audi servisu u Hrvatskoj. Tijekom cijelog vijeka trajanja vozila.

U slučaju kvara, nesreće itd., nazovite broj poziva u nuždi Audi mobilnog jamstva: 0800 7070. Iz inozemstva nazovite +385 1 6269 168. Potreban je samo poziv u Hrvatskoj i mi ćemo se pobrinuti za vašu pomoć. Nema jezičnih problema za vas.

Preduvjet za korištenje usluga Audi mobilnog jamstva je da se potrebni servisi/inspekcijski pregledi izvrše u ovlaštenoj Audi servisnoj poslovnici u Hrvatskoj.

Vaš Audi servisna poslovnica pobrinut će se za cijeli proces osiguranja. Stručnjaci izrađuju precizan profil štete i brinu se za obradu osiguranja štiteći vaša prava. (Pitanje krivnje može razjasniti samo kupac.) To vam štedi posao prijavljivanja štete, procjene štete itd. Vaša Audi servisna poslovnica pobrinut će se za sva pitanja osiguranja vezana uz štetu na vozilu. Sve što tada trebate učiniti je primiti svoje popravljeno, savršeno obnovljeno vozilo. Ukratko: Pokušat ćemo pronaći najbolji izlaz iz vaše nevolje.

Također bi vas moglo zanimati:

 

Inspekcijski servis

Važan doprinos vašoj sigurnosti: Audi inspekcijski pregled kojega provode naši stručnjaci – uključujući Audi mobilno jamstvo.

Zamjena kotača i guma

Vaš Audi servis je tu da vam pomogne i promijeni vaše kotače u skladu sa sezonom.

Kontaktirajte Audi servisnu poslovnicu odmah

Dodatne informacije i konkretne ponude dobit ćete od svoje Audi servisne poslovnice uključene u program.

*Dostupno u svim Audi servisnim poslovnicama uključenima u program. Sve cijene su neobvezujuće preporučene cijene koje nisu monopolne cijene u eurima s PDV-om i vrijede do isteka zaliha ili najkasnije do 29. prosinca 2024. Pridržavamo pravo na izmjene i slovne pogreške. Simbolične fotografije. Stanje: siječanj 2024.