AUDI mobilno jamstvo i postupak u slučaju prometne nesreće

Uz Audi mobilno jamstvo u Hrvatskoj od 0 do 24 h dobit ćete brzu i pouzdanu pomoć u slučaju defekta i prometne nezgode unutar Hrvatske i u Europi. Pouzdajte se u Audi poziv u nuždi i Audi pomoć na cesti za maksimalnu sigurnost. Audi mobilno jamstvo vrijedi od isporuke novog vozila do prvog servisa i obnavlja se, ako se potrebni servisni i inspekcijski pregledi obavljaju u ovlaštenoj Audi servisnoj poslovnici u Hrvatskoj, cijeli vijek trajanja vozila.

Audi mobilno jamstvo

0800 7070

Kupnjom Vašeg novog Audi vozila postali ste korisnik usluge mobilnog jamstva. Ovom uslugom Vam je omogućena mobilnost i dolazak do odredišta u slučaju da je Vaše vozilo zbog tehničkog defekta ostalo nepokretno.

Kada kupac ima pravo na uslugu mobilnog jamstva?

Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva nakon primopredajnog servisa vozila ostvarujete servisnim pregledima i održavanjem Vašeg vozila u ovlaštenom Audi servisu® (svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen u digitalnom servisnom planu ovlaštenog Audi servisnog partnera). Mobilno jamstvo se odnosi na vozila koja su zbog tehničkog defekta, a uzrok kojega nije greška korisnika vozila ili vanjski utjecaj na vozilo, ostala nepokretna na cesti (smatra se da je vozilo nepokretno kada je nemoguće odvesti se istim u najbliži ovlašteni servis ili ukoliko prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje).

Pomoć na cesti

U slučaju potrebe naša stručna ekipa će u najkraćem mogućem vremenu zbrinuti Vas i Vaše vozilo na licu mjesta. Mobilno jamstvo pokriva trošak izlaska stručne ekipe.

Vuča vozila

Ako Vaše vozilo nije moguće osposobiti na licu mjesta, osigurat ćemo Vam besplatan prijevoz za Vas i Vaše vozilo do najbližeg ovlaštenog Audi servisa®.

Zamjenska mobilnost

Ukoliko se Vaše vozilo mora radi otklanjanja kvara zadržati u ovlaštenom Audi servisu® dulje od tri sata, organizirat će Vam se korištenje jedne od sljedećih usluga (Napomena: razdoblje od tri sata započinje dolaskom nepokretnog vozila u ovlašteni Audi servis®):

1. Zamjensko vozilo

Ukoliko želite možete koristiti besplatno zamjensko vozilo dok se na Vašem vozilu ne

otkloni tehnički defekt (najviše do 5 dana). Mobilnim jamstvom nisu pokriveni troškovi goriva i cestarine, prometnih i parkirnih prekršaja kao ni drugi troškovi napravljeni u svrhu nastavka Vašeg putovanja. Kategoriju i vrstu zamjenskog vozila odabire ovlašteni Audi servis® ovisno o raspoloživosti vozila. Vozač sklapa ugovor o najmu u vlastito ime i za vlastiti račun. Vozač mora ispunjavati zahtjeve iznajmljivača vozila u pogledu starosti, važeće vozačke dozvole, pologa za gorivo i kreditne kartice.

2. Hotel

Ukoliko ste udaljeni više od 80 km od mjesta prebivališta i želite pričekati osposobljavanje Vašeg vozila, Vi i Vaši suputnici imate pravo do pet noćenja u obližnjem hotelu.

3. Ostala prijevozna sredstva

Ukoliko želite nastaviti Vaše putovanje alternativnim oblicima prijevoza, možemo Vam ponuditi besplatan prijevoz taxi službom (do iznosa od 80,00 €), vlakom, autobusom, brodom ili avionom (preuzimaju se troškovi aviona do najviše 450,00 € po osobi).

Ograničenje mobilnog jamstva i gubitak prava iz mobilnog jamstva

Ako Vaše vozilo ima pravo na mobilno jamstvo i ako se zateknete u državi gdje nema organiziranog nacionalnog mobilnog jamstva, sami snosite nastale troškove. Te troškove će Vam nadoknaditi Vaš ovlašteni Audi servis® u Republici Hrvatskoj (uz predočenje radnog naloga, svih računa, a prema važećim uvjetima mobilnog jamstva opisanima ranije), koji je vlasnik zadnjeg važećeg pečata mobilnog jamstva u Planu održavanja.

Ako se zateknete u državi gdje postoji organizirano mobilno jamstvo, sve troškove prema važećim uvjetima mobilnog jamstva snosi ovlašteni Audi servis® u toj državi. Prema uvjetima mobilnog jamstva nije moguće koristiti kombinaciju usluga zamjenskog vozila i ostalih prijevoznih sredstava.

Mobilno jamstvo ne uključuje troškove popravka vozila. Pravo na besplatnu uslugu Mobilnog jamstva ne možete ostvariti ako je nepokretnost Vašeg vozila nastupila zbog uzroka koji su jamstvenim listom predviđeni kao razlog za ograničenje ili gubitak prava iz jamstva (prema točki 6. jamstvenog lista). U slučaju da nemate pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva, prema Vašoj želji ovlašteni Audi servis® će Vam navedene usluge organizirati, ali u tom slučaju sami snosite nastale troškove.

Tko ima pravo na uslugu mobilnog jamstva?

Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva imaju svi vlasnici Audi vozila, bez obzira na starost vozila.

Kako produžiti mobilno jamstvo?

Mobilno jamstvo se automatski produžuje prilikom servisnih pregleda i održavanja Vašeg vozila u ovlaštenom Audi servisu.

Mogu li vlasnici starijih vozila koristiti uslugu mobilnog jamstva?

Naravno. Uslugu mobilnog jamstva možete ostvariti u bilo kojem trenutku. Obavite inspekcijski servis u bilo kojem ovlaštenom Audi servisu i ostvarite svoje pravo. Svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen potpisom i žigom ovlaštenog servisnog partnera u servisnoj knjižici vozila.

Koliko traje mobilno jamstvo?

Doživotno, tijekom cijelog životnog vijeka Vašeg Audija.

Koja je cijena mobilnog jamstva?

Mobilno jamstvo je besplatna usluga tijekom cijelog životnog vijeka Vašeg Audi vozila. Na tržištu postoji više mobilnih asistencija, ali njihova cijena može biti i veća od 100 EUR godišnje.

Postupak u slučaju prometne nesreće

1. Osigurajte mjesto nezgode, uključite uređaj za svjetlosno upozorenje, obucite sigurnosni prsluk (uvijek ga držite u vozilu!), zatim postavite sigurnosni trokut.

2. Postavite sigurnosni trokut na autocestama na cca. 250 m, na otvorenim cestama na cca. 150 m, u gradskim sredinama na cca. 50 m, udaljenosti do ruba ceste cca. 1 m.

3. Pružite prvu pomoć i nazovite hitnu pomoć.

Pokrenite mjere za spašavanje života. Obavijestite spasioce i policiju i dalje zbrinjavajte unesrećene!

Hitni poziv mora sadržavati 5 činjenica:

  • Što se dogodilo?
  • Gdje se dogodilo?
  • Kad se dogodilo?
  • Koliko je unesrećenih?
  • Tko zove?

Brojevi za poziva u nuždi:

  • Policija 192
  • Hitna medicinska služba 194
  • Vatrogasci 193
  • Europski poziv u nuždi 112

4. Napravite izvješće o nesreći Obavezno predajte isprave vozila drugoj strani u nesreći kako bi ih mogla pregledati. Sa sudionicima sastavite zapisnik o nezgodi i obostrano ga potpišite (nije priznanje krivnje, već opis tijeka nezgode radi bržeg rješavanja štete).

5. Osigurajte dokaze Snimite fotografije mjesta nesreće. Ako postoje svjedoci, zapišite njihova imena i adrese.

6. Nazovite besplatni telefon Audi Mobilnog jamstva.

(Od 00:00 do 24:00 sata, 365 dana u godini.)

Nazovite besplatni broj telefona: 0800 1987

U inozemstvu nazovite: +385 1 6269 169

  • Organiziramo zbrinjavanje vašeg vozila do ovlaštenog servisa
  • Obavljamo procjenu nastale štete
  • Savjetujemo vas kod obrade dokumentacije i komunikacije s osiguranjem
 

Vi odaberite mjesto popravka Vašeg vozila.

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.

Također bi vas moglo zanimati:

 

Inspekcijski servis

Važan doprinos vašoj sigurnosti: Audi inspekcijski pregled kojega provode naši stručnjaci – uključujući Audi mobilno jamstvo.

Zamjena kotača i guma

Vaš Audi servis je tu da vam pomogne i promijeni vaše kotače u skladu sa sezonom.

Kontaktirajte Audi servisnu poslovnicu odmah

Dodatne informacije i konkretne ponude dobit ćete od svoje Audi servisne poslovnice uključene u program.

*Dostupno u svim Audi servisnim poslovnicama uključenima u program. Sve cijene su neobvezujuće preporučene cijene koje nisu monopolne cijene u eurima s PDV-om i vrijede do isteka zaliha ili najkasnije do 29. prosinca 2024. Pridržavamo pravo na izmjene i slovne pogreške. Simbolične fotografije. Stanje: siječanj 2024.