Postupak u slučaju prometne nezgode

Postupak u slučaju prometne nesreće

1. Osigurajte mjesto nezgode, uključite uređaj za svjetlosno upozorenje, obucite sigurnosni prsluk (uvijek ga držite u vozilu!), zatim postavite sigurnosni trokut.

2. Postavite sigurnosni trokut na autocestama na cca. 250 m, na otvorenim cestama na cca. 150 m, u gradskim sredinama na cca. 50 m, udaljenosti do ruba ceste cca. 1 m.

3. Pružite prvu pomoć i nazovite hitnu pomoć.

Pokrenite mjere za spašavanje života. Obavijestite spasioce i policiju i dalje zbrinjavajte unesrećene!

Hitni poziv mora sadržavati 5 činjenica:

  • Što se dogodilo?
  • Gdje se dogodilo?
  • Kad se dogodilo?
  • Koliko je unesrećenih?
  • Tko zove?

Brojevi za poziva u nuždi:

  • Policija 192
  • Hitna medicinska služba 194
  • Vatrogasci 193
  • Europski poziv u nuždi 112

4. Napravite izvješće o nesreći Obavezno predajte isprave vozila drugoj strani u nesreći kako bi ih mogla pregledati. Sa sudionicima sastavite zapisnik o nezgodi i obostrano ga potpišite (nije priznanje krivnje, već opis tijeka nezgode radi bržeg rješavanja štete).

5. Osigurajte dokaze Snimite fotografije mjesta nesreće. Ako postoje svjedoci, zapišite njihova imena i adrese.

6. Nazovite besplatni telefon Audi Mobilnog jamstva.

(Od 00:00 do 24:00 sata, 365 dana u godini.)

Nazovite besplatni broj telefona: 0800 1987

U inozemstvu nazovite: +385 1 6269 169

  • Organiziramo zbrinjavanje vašeg vozila do ovlaštenog servisa
  • Obavljamo procjenu nastale štete
  • Savjetujemo vas kod obrade dokumentacije i komunikacije s osiguranjem

Vi odaberite mjesto popravka Vašeg vozila.

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.