Audi e-tron 50 quattro | Kućna utičnica od 16 A (maks. 2,3 kW): oko 36 h, kućna utičnica od 16 A (maks. 11 kW): oko 7 h, kućna utičnica od 32 A (maks. 22 kW): oko 3 h 30 min. Bruto kapacitet baterije: 71 kWh |
---|---|
Audi e-tron 55 quattro | Kućna utičnica od 16 A (maks. 2,3 kW): oko 48 h, kućna utičnica od 16 A (maks. 11 kW): oko 9 h 15 min, kućna utičnica od 32 A (maks. 22 kW): oko 4 h 45 min. Bruto kapacitet baterije: 95 kWh |
A3 Sportback 40 TFSI e 2, 3 | Kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici (maks. 2,3 kW): oko 5 h, kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici od 16 A (maks. 3,6 kW): oko 3 h 45 min, Bruto kapacitet baterije: 13,2 kWh |
A6 Limousine TFSI e quattro 2, 3 | Kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici (maks. 2,3 kW): oko 6 h 30 min, kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici od 16 A (maks. 7,4 kW): oko 2 h 30 min, Bruto kapacitet baterije: 17,9 kWh |
A7 Sportback TFSI e quattro 2, 3 | Kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici (maks. 2,3 kW): oko 6 h 30 min, kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici od 16 A (maks. 7,4 kW): oko 2 h 30 min, Bruto kapacitet baterije: 17,9 kWh |
Q5 TFSI e quattro 2, 3 | Kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici (maks. 2,3 kW): oko 6 h 30 min, kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici od 16 A (maks. 7,4 kW): oko 2 h 30 min, Bruto kapacitet baterije: 17,9 kWh |
Q7 TFSI e quattro 2, 3 | Kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici (maks. 2,3 kW): oko 6 h 30 min, kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici od 16 A (maks. 7,4 kW): oko 2 h 30 min, Bruto kapacitet baterije: 17,9 kWh |
Q8 TFSI e quattro 2, 3 | Kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici (maks. 2,3 kW): oko 6 h 30 min, kompaktni sustav punjenja na kućnoj utičnici od 16 A (maks. 7,4 kW): oko 2 h 30 min, Bruto kapacitet baterije: 17,9 kWh |
1 Dužina punjenja baterije može varirati ovisno o različitim čimbenicima kao što su temperatura okoline, upotreba drugih utikača specifičnih za pojedinu zemlju i upotreba funkcije pretkondicioniranja (npr. klimatizacije vozila na daljinsko upravljanje). Kod upotrebe kućnih utikača snaga punjenja ograničena je putem sustava punjenja e-tron.
2 Vrijednosti potrošnje i emisija Audi A3 Sportback 40 TFSI e: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 1,4–1,3; kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 12,9–12,0 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂u g/km: 32–29. Audi A6 Limousine TFSI e: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 1,6–1,4; kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 17,9–16,7 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂u g/km: 36–31. Audi A7 Sportback TFSI e: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 1,6–1,4; kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 17,9–16,9 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂u g/km: 36–32. Audi Q5 TFSI e: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 1,9–1,8; kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 19,5–19,3 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂u g/km: 44–41. Audi Q7 TFSI e: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 2,7–2,6; kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 22,6–21,7 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂u g/km: 62–59. Audi Q8 55 TFSI e quattro: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 2,8–2,6; kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 22,9–21,9 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂u g/km: 63–59. Audi Q8 60 TFSI e quattro: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 2,8–2,7; kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 22,9–22,6 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂u g/km: 63–62.
3 Navedene vrijednosti potrošnje i emisije utvrđene su prema zakonom propisanim mjernim postupcima. 1. siječnja 2022. WLTP u potpunosti je zamijenio NEDC, što znači da ne postoje NEDC vrijednosti za vozila koja su tek homologirana nakon tog datuma.
Podaci se ne odnose na pojedinačno vozilo i nisu dio ponude, već se koriste isključivo u svrhu usporedbe između različitih tipova vozila. Dodatna oprema i dodaci (dodatni dijelovi, dimenzije guma itd.) mogu sadržavati relevantne parametre vozila, kao što su: težina, otpor kotrljanja i aerodinamiku te, osim vremenskih i prometnih uvjeta, kao i ponašanje pojedinca u vožnji, utječu na potrošnju goriva, potrošnju električne energije, emisiju CO₂ i vozne performanse vozila.
Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja, vrijednosti potrošnje goriva i emisije CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od onih izmjerenih prema NEDC-u. To bi moglo rezultirati odgovarajućim promjenama u oporezivanju vozila od 1. rujna 2018.